måndag 11 juni 2012

V 35+5 och bilder på bebisens rum

Det finns önskemål om att visa bilder från den lilles rum. Eftersom det tog hela dagen för oss/mig att fixa så var det inget fotovänligt ljus. Men jag bjussar på de jag hann ta -dock vart det inte många helhetsbilder.

Bilderna visar: Sugproppsleksak snett ovanför skötbordet. Skötbordet med blombelysning. Tre hjärtehängare under spegel. Sovsäng i den lilles rum, perfekt när partnern behöver en ostörd sömn. Hylla där nappar och tbh kommer stå. Lampa ovanför spjälsäng. 
















Byrån jag har slitit med att spackla igen hål, målat och satt nya knoppar. Till den lilles kläder.


Spjälsäng och en av snuttefiltarna:


 Nu ryms även rummet med barnvagn och babyskydd samt en liten sovkorg som går att flytta runt i huset. Amningsfotöljen står just nu i vårat sovrum, då jag har svårt att halvligga i sängen så kan jag sitta i den och kolla på tv/film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar