tisdag 12 juni 2012

V 35+6 och inköp

Kom precis hem från sjukgymnasten. Troligen var det näst sista gången, jag kommer sakna våra träffar och avslappningsövningar -hon har gjort susen för mitt mående och jag önskade jag kunde ha henne som min personliga coach.....tillsammans med mediumet jag träffade. Appropå mediumet så skulle jag skriva ner lite vad hon pratade om....har tokglömt det. Jag får skylla på att mina tankar är någon annanstans, men så småningom får ni läsa det.

Jag skulle även skriva ut till en bloggläsare länken till en sida jag blev tipsad om på mitt animasamtal, jag har förlagt lappen men så fort jag hittar den så kommer jag skriva ner den. Skulle behöva den själv, då jag inte kollat upp denna ännu.....skämselfaktor är på hög nivå.

I övrigt så är jag totalt höggravid i alla dess former. Det trycker neråt, ryggen totalstrejkar, jag har geggamojja i huvudet, sura uppstötningar från hell och vattenfylld till tänderna. Dock slog det mig igår att jag kommer sakna magen, det är en sorg att veta att det är sista gången som jag troligen är gravid. Jag har alltid sagt att jag mår så himla dåligt att vara gravid och det har jag gjort, men nu på slutet så har jag aldrig mått så bra psykiskt som jag gjort under mina tidigare ca 70 veckor som gravid. Visst har jag kroppsliga krämpor men jag mår bra psykiskt. Jag har verkligen vården att tacka för -vilket enormt stöd jag har fått.
Jag har hittat ett par skor som jag skulle kunna döda för, provade min storlek och dem tröck på lite runtom. Jag har i normala fall breda fötter och har svårt att hitta sköna och snygga skor, dessa som jag provade idag tröck på lite men jag är ju också väldigt svullen om fötterna pga vätskan. Så jag är jättekluven då de ändå kostade 599:-. Dock blev det en till klänning på Lindex, samma som förut men i randig. Perfekt gravid klänning nu när jag inte får på mig så mycket av mina tidigare gravidkläder, perfekt sommarklänning och perfekt att amma i.

Nä, nu ska jag gå och äta lunch och sedan vila för jag är toktrött....
Gårkvällens mage:

Ny klänning:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar