tisdag 16 mars 2010

Äntligen klar!

Efter 14 timmars slit och med 4 timmars sömn i natt är jag äntligen klar med min komplettering på min förra hemtenta. Resultatet blev kanon, så det är med lättnad jag idag kan lämna in mitt arbete.


Nu är det nedräkning till påsk då vi ska till syrrans landställe, ska bli superskönt, längtar superduper mycket. För just nu i denna tid är jag less på hemmet, less på alla vardagliga bestyr och vill bara bort, bort, bort. Vad passar då inte bättre med gratis boende och härligt sällskap för en sliten student med sin man och dotter.


Oh, shit....kom just på att jag måste fixa kattvakt.

Kort taget på sjön vid landstället.

3 kommentarer:

  1. Skönt att vra klar, och det låter ju som ni har haft en riktigt najs helg i Örebro.
    Det behöver man ju onekligen ibland!

    Ha det så gott på landstället nu också, det närmar sig ju!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt att kompletteringen blev bra, då kan du pusta ut lite:o)

    Skönt med lite ledighet och ladda batterierna.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Underbart att få komma iväg lite och bara slappna av!
    Kram, kram

    SvaraRadera