måndag 15 mars 2010

Måndag

Helgen med mina syskon har varit helt fantastisk, tiden gick på tok för fort. Sliten men glad Lila kom hem till vardagens bestyr.


Idag känns det tungt av många anledningar. Trött från helgen, jag och maken hade en diskussion igårkväll (och det tar alltid energi), MYCKET plugg denna vecka men framförallt att det vardagliga tar vid.

Jag har alltså inte varit borta på semester på 2-3 år pga studier, psykisk sjukdom och pengabrist pga studier. Och under helgen så kom allt ikapp, att shit vad vi människor behöver lite semester för att komma ifrån vardagen och jag insåg att 2 dagar var på tok för kort tid.

Mia Skäringers enmansshow -helt kanon!

Mellansyrran (34 år) med öronljus för lite rensning på hotellrummet.

Hotellrummet med min äldsta syrra (37år)

På väg hem med alla shoppingkassar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar