fredag 26 mars 2010

Fredag


I morgon har jag tenta i kursen "Brottslighet ur individuellt och strukturellt perspektiv", så ni kan ju gissa vad jag ska göra hela dagen, hela kvällen och halva natten:). Förutom det blir det nog lite påskpynt...även ifall vi åker bort över påsken så är det lite mysigt att plocka fram dessa saker, jag är en människa som gillar traditioner:).


Maken jobbar kväll/natt idag så jag och skruttan blir själva. Ska bli enormt mysigt! Så förutom plugg, påskpynt blir det nog lite fredagsmys i soffan.

I morgon som sagt blir det salstenta, sen bär det av till makens bror och fru som precis flyttat till hus och tokrenoverar. Eftersom dem ska ha barn när som helst tänkte vi hjälpa till att måla deras övervåning....så bebisen slipper denna fukt och lukt som kan bli efter man målat.


Nu när jag pluggat så intensivt har det varit otroligt skönt med ett varmt avkopplande bad. Bilderna togs i förrgår efter en hård pluggdag.


Stillebild i badrummet på vårt "dekorationsbord"


Utsikten från badrummet ut i hallen.

Ljus "i spegeln".

1 kommentar: