lördag 10 april 2010

Lördag -trädgårdsmässan

Egentligen skulle jag och maken till Nordiska trädgårdsmässan i Älvsjö/Stockholm idag, medans skruttan är kvar hos farmor & farfar.

Men maken har blivit magsjuk, så jag och en glad och ivrig syster fick "ledigt" från sin familj att smita iväg med mig......ska bli så skoj, för det är alltid roligare om man är två. Ska ta med kameran och fota en massa inspriation till vår trädgård.

Till min glädje så är jag gladare och trevligare idag....tog min pms medicin igår.....vilken skillnad. Kan inte förstå att jag har levt så bissart från ägglossning till mens tidigare -att jag inte bad om hjälp tidigare. Men nu är det som det är, och nu har jag ju fått hjälp och det är det viktigaste.


Dessa mårbacka pelargorner inköptes för två år sedan på mässan, men tyvärr gick dem åt förra vintern. Så två par nya hoppas jag kan införskaffas idag:).

1 kommentar:

  1. Åh vad trevligt med trädgårdsmässan, hade gärna gått på den om den var närmare.

    SvaraRadera