söndag 11 april 2010

Söndag

Min dag:

Vakna
Till mor och far med skruttan -hjälpa far med alla hus/lägenhetsförsäljning med deklarationen
Frukost
Deklarera
Lunch
Deklarera
Åka till farmor och farmors nya hundvalp
Hem och deklarera
Skissa på skruttans rum
Middag: Fisk i folie/ugn med potatismot


Övrigt:
jä-la irriterad på min älskade man, vi bestämmer en sak och sedan inte står kvar vid det. Och att han aldrig kan vara lite impulsiv....nä, utan en seg jä-la gubbe som inte vågar göra förändringar utan att tänka på det i sju år.............*argh*

Skruttans rum som ska förändras....så här såg det ut efter vi flyttat in.

Efter maten som strax är klar (japp, blev en sen middag ikväll) så ska jag ta mig ett avslappnande bad och bara lugna ner mig!!

Ett av mina miljarder bad, tillsammans med katten.

2 kommentarer:

  1. Ja, karlar vad ska man göra med dem? Kan inte leva med dem och inte heller utan dem! ;-)

    Underbar bild på kissemissen! Våra katter slickar i sig duschvatten, mindre mysigt...
    Kram, kram

    SvaraRadera