tisdag 20 april 2010

Tisdag (dag 2 av 21)

Hela dagen har gått åt till tentaplugg, menssmärtor, en panikångestattack och många tårar. Fick reda på att min cykel som efter 4 månaders försvinnande har hittats, men som är PÅNYTT är snodd (innan vi ens hann hämta hem den) -man blir dåligt matt på sådant!

Känner lite press till fredag kl. 9.00 då hemtentan ska vara inne senast, så är jag nog lite nervös inför om jag får sommarjobbet eller inte.....det får jag reda på senast fredag. Så det är lite nerver i omlopp just nu:)

Men för det har jag inte fuskat med mina pp beräkningar och kameran har gått värm här hemma idag varje gång jag ätit. Idag blev det - 3pp, men eftersom jag hade 3 pp kvar från igår så anser jag att det blir +/- 0 pp för igår och idag (egentligen får man i det nya programmet inte spara några pp en dag....)

Dagens mat:
Till frukost blir det alltid en "sup" med AloeVera juice, idag blev det även en tallrik lättfil med fruktsallad och SpecialK.




















Mellis: knäckebröd, bregott, skinka, juice.


Till lunch: gårdagens middagsrester (spagetti & köttfärssås)


Mellis: lättfil med fruktsallad och Special K.

Middag: Hemagjorda älgfärsbullar, potatis mosad i brunsås, rårörda lingon och stekt lök.




2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är eller! Grymt att fota och ha sig för att komma in i en bra vana. Riktigt smart!

    Och självklart får du låna lite av mitt lyckoår 2011. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är :) Hoppas du får en fin dag. Här snöar det just nu så det är ju lagom depprimerande. Kram

    SvaraRadera