fredag 7 maj 2010

Fredag

Idag kan jag checka av läkarbesök för att ta bort leverfläckar, storhandlat på Willys, bolaget där jag för första gången i mitt liv köpt ett lådvin (till lördagens räkfrossa).

Nu är det dags att rensa kontoret och vardagsrummet, efter det har hela huset, vinden, förråden och garaget rensats ut på saker vi inte längre vill ha kvar.

Sen ska jag städa, och förbereda helgens mat. Invänta syster med barn som kommer i kväll för att stanna till söndagen -hennes sambo och mor & far anländer på lördag.


Vår skrutta tillsammans med sin 16 timmars yngre kusin (som kommer idag till oss).

Lillkusinen...

2 kommentarer:

  1. Hoppas loppisen gick bra igår. Magnus har legat sjuk hela helgen så inget blev som vi hade tänkt. Får se om vi kommer iväg på babysim idag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jäklar vad du har varit igång. Full rulle! =)
    Jag fick nog gjort en massa i trädgården igår också, men jag tycker det är så himla roligt att det knappt kan räknas. =)

    KRAM!!!
    (Riktigt bra jobbat med vikten!! Duktig du är!)

    SvaraRadera