onsdag 5 maj 2010

Onsdag -vägdag


Ytterligare 0.7 kg minus på vågen. Vikten är nu 90,1kg. Lite surt att det inte kom under 90 strecket, men det tar jag nästa vecka:).


Idag har det varit i skolan, när jag kom hem så har jag rensat, rensat och rensat. Glömde jag säga att jag har rensat?! -det är ju helt otroligt så mycket saker man har.

Imorgon ska jag nog......rensa......!


Huset som ni ser på bilden, ligger vid syrrans landställe i närheten av Tidaholm, det är en av alla vackraste hus jag sett -jag blir helt såld när jag ser fina hus.

3 kommentarer:

  1. Oj vad fint! Och kul att hon har sommarhuset i Tidaholm, det är ju inte alls långt från mig. :)
    Eller ja, åtta mil knappt, men det är ju inte så långt. :)

    Bra jobbat med vikten, nästa vecka är det under 90!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaha, bor ni så nära mig? Coolt. :)

    Ni är välkomna förbi om ni tar en tur till Lidköping. ;) Då kan vi ju ha vår egna bloggträff.. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Så duktig du e! Både med vikt och rens! :-) Nästa vecka klipper du 90-strecket!
    Kram, kram

    SvaraRadera