måndag 31 maj 2010

Tisdag

Äntligen är jag klar med mina uppsatser -så skönt. Nu har jag bara opponeringen kvar på torsdag, efter det har jag 3 dagars sommarlov för att sedan börja jobba på fängelset i 10 veckor. Jag hoppas på ett riktigt bra schema:).
Nu ska jag och skruttan åka pendeln till skolan för att hämta min opponering inför torsdag, sedan åker vi och hämtar kusinerna då vi ska vara barnvakt i eftermiddag.

Medan vi är barnvakt ska maken in på rutinläkarundersökning från sin cancer han hade för 3 år sedan, jag brukar följa med honom som ett stöd då han tycker läkarbesöken är apjobbiga -men idag ska han försöka klara det själv, annars får vi väl baxa in alla ungar i bilen och ge oss iväg till Södersjukhuset.

Äntligen klar med vårterminen!!

1 kommentar:

  1. Vilken skön känsla att vara klar!! Jag håller en tumme till opponeringen, kommer gå galant!

    SvaraRadera