tisdag 1 juni 2010

Tisdag med extrajobb


Syrran ringde i panik igårkväll, hon behöver hjälp på henne och sambons jobb. Sambon är delägare tillsammans med sin bror, de äger en klädbutik i Sthlm och utöver det säljer dem kläder till Djurgården, Samdodds etc.


Idag ska de ha en stor utförsäljning för deras "medlemmar" och vänner, där de säljer deras kläder med märken som Adidas, Quiksilver, Roxy, Rules By Mary, Ida Sjöstedt, Scotch and Soda, Samsoe O Samsoe, Koppartrans, Red Collar Project mfl. till vrakpriser.


Försäljningen startar 16, men jag åker in efter jag varit med skruttis på dagis....tänk att få första tjing och bada runt bland alla kläder:). Och självklart ställer man upp för storsyrran, jag älskar att umgås med henne.

Jag har någon förkärlek till att shopa, vilket jag tror de flesta tjejer har:). På helgens loppisar där vi bor fyndade jag nedanstående till vår nya studentläkenhet -jag är SÅ nöjd.

2 kommentarer:

  1. "Bara" opponering kvar, det kommer gå kalasbra är jag alldeles säker på:o)

    Ha så kul idag med frossertiet av kläder, hihi.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blev jag riktigt sotis! Vill också shoppa till vrakpriser! Synd att jag bor så långt ifrån annars kanske jag myglat mig in som medlem! :-)
    Kram, kram

    SvaraRadera