tisdag 29 juni 2010

Tisdag med ont i magen


Nu är det inget roligt att vara mig....vill kräkas och försvinna upp i det blå.

-I går gjorde jag en stor tabbe på jobbet med rapportskrivning och förhör på mig.
-Ringer i morse till personalavdelningen för att påminna dem att fixa min sommarledighet 6-8 aug pga bröllop coh då visar det sig att han inte ens fått mailet från min samordnare.
-Gick nyligen in på datorn och fick reda på att jag måste komplettera min sista tenta för att bli godkänd.
-Väntar fortfarande nervöst på min näst sista tenta, resultatet skulle kommit för en vecka sedan.
-Jag har fixat coh trixat för att överraska min make inför helgen (fre-sön), så visar det sig att han ska jobba fredag natt och verkar ha svårt att ta semester.


Just nu är det bara för mycket, vill bara försvinna för det känns som jag inte fixar en enda motgång till. Hjärtklappning, ångest, gråter och vill bara sova.....det här är inget roligt.

4 kommentarer:

  1. Usch det låter inte roligt. Skickar en massa kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt när allt bara ställer till sig. Hoppas att det snart vänder. Kram!

    SvaraRadera