onsdag 30 juni 2010

Onsdag


Något positivt i allt elände är iallafall att jag går ner i vikt. Bräckte 90 gränsen i går, så nu väger jag 89,9kg......målet är att den 7 augusti väga 86kg.....då det nalkas bröllop.

Mina resultat:
Vecka 25: 91,3kg
Vecka 26: 89,9kg = -1,4kg

Grovplanering
Vecka 27: 89,1kg
Vecka 28: 88,3kg
Vecka 29:87,5kg
Vecka 30:86,7kg
Vecka 31: 85,9kg

Det är ju SÅ härligt med denna årstid....men vill ni veta en hemlis...jag älskar hösten mer än någon av våra årstider.

Fast nu ska jag inte var otacksam. Nu ska jag njuta av den illröda solbränna jag har som stramar sådär lagom mycket, jag ska vara glad att det knappt finns någon syre i luften där jag jobbar pga det varma vädret (för jag ska vara glad att jag fått möjligheten att prova på detta jobb), och att lakanen klibbar om nätterna så det är svårt att sova och att det skaver mellan låren nu när man ska bära kjol. Eller att man blir sådär jobbigt kall och blöt på vissa ställen när man sitter i blöt bikini och ska försöka se något anständig ut på stranden.

Jo, men visst är sommaren skön ändå:)
TACK snälla ni som lämnar peppande kommentarer!! Dem värmer superduper mycket i mitt lilla just för tillfället mycket sköra hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar