tisdag 8 juni 2010

Tisdag -Starten på mitt sommarlov


Igår startade mitt sommarlov och det firades i helgen med lite cider, princessbakelse och smörgåstårta ute i solskenet tillsammans med några vänner.

Igår var det min första dag på mitt sommarjobb, denna vecka har vi utbildning. Hur jag kom hem vet jag inte, drabbades sista timmen av dagen av akut migränattacke....jag var en ren trafikfara då jag knapps såg vägen. Fick stanna på vägen och spy, vilket fortsatte hemma. Otur hade jag då maken jobbade några timmar på kvällen, så medans skruttan bäddades ner i soffan låg jag i sängen och kräktes. Men en insomning räckte och lite tabletter sen var allt som bortblåst.
Idag var en mycket bättre dag -vi lärde oss om säkerhetsjobbet APROLIGT!! Nä, nu ska jag gå coh duka upp lite kvällsfika med färskt bröd, sen somnar nog både jag och skruttan ovaggade ikväll:)
Smörgåstårtan jag åt för att fira mitt sommarlov.

1 kommentar:

  1. Vad sotis jag blev nu, vill också ha sommarlov... Men dock ett sådant riktigt sommarlov som när man var barn där man bara kan njuta av allt och slippa arbeta! Får nog gå ner och köpa mig en trisslott... :-)

    SvaraRadera