torsdag 10 juni 2010

Torsdag

Shit, är helt slut idag. Efter en rundvandring på avdelningarna med många intryck från både vänliga och ovänliga själar så var man rätt spak, efter rundvandringen fick vi vårt sommarschema....inte det bästa kanske. Uppgiven och tagen satt jag i bilen på väg hem, plötsligt pep mobilen....ett sms från vännen A som skrev att dem precis fött en dotter.

I förrgår om vi inte fått missfallet så skulle vi fått en liten bebis....så det där sms kom inte så lägligt efter en tuff dag och en period då man tänker på vad man själv kunnat haft i famnen.

Men jag är frisk, jag har ett sommarjobb och skattepengarna kom idag...så jag ska väl inte vara grinig. Jag får vara ledsen, rädd och arg ikväll....imorgon är det nya tag!!

Förra veckan var ju jag och maken på syrran och hennes sambos utförsäljning. Räknade ut att det jag betalade för 1495kr var värt 7638kr.....alltid något man kan glädjas åt:)

Kläderna jag fyndade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar