måndag 5 juli 2010

Måndag

Har haft fullt upp, därav uteblivna blogginlägg....har saknat det, men nu sitter jag här igen framför datorn med Lady Gaga: Telephone på högsta volym och bara njuter av lite egen tid.


Jobbade i fredags medan skruttan sov hos min kompis och maken jobbade sent. På lördagen efter vi storstädat huset drog vi iväg med packade väskor till Scandic några mil ifrån oss. Äntligen fick vi lite "fru och man tid" med ett besök på O`leary och bio "Sex and the city 2", hur härligt och välbehövligt som helst.

Imorgon är det dags att jobba igen, inte så roligt när vädret är så fint men vad gör man!?


Maken påväg till poolen och jag på hotellets gym....














Tanken med detta kort var att visa kort på min nya bikini,
men istället får ni se min "utsikt" där jag låg och sola i går:)

Tack för era kommentarer i mitt förra inlägg, självklart så har jag inte lagt ut något "fulkort" direkt....kanske av rädsla att ni aldrig mer besöker mig här igen:) Men ni kan se ett "fulkort" i detta inlägg (när jag är i gymmet), fullt koncentrerad att ta ett kort när jag sitter på den där rullande bollen som inte alls ville vara stilla, och dubbelhakan som hänger när man tittar ner för att få till skärpan.....bjussar på den bilden:).

2 kommentarer:

  1. Trodde vid första anblicken att dina knän var någon helt annan kroppsdel, fniss... Men de satt ju lite längre upp såg jag sen. Kul bild! :-D

    SvaraRadera
  2. :) Fattade först inte vad du menade...men när jag kollade på bilden lite extra så upptäckte jag!:)

    Kramis L

    SvaraRadera