onsdag 21 juli 2010

Onsdag

Min nya iPhone
Kämpar mig blå med att lära mig min nya iPhone....försöker blogga ifrån den, men det går inget vidare. Är det någon som har koll på hur man gör, bl.a. med att kunna lägga ut bilder man tagit med den. Hör gärna av er med tips!!


Min vikt
Vägde mig idag igen...."da, da". Nu har jag gått ner prick 10.00 kg...helt jä-la otroligt. Kan inte riktigt förstå det, visst har det tagit lång tid (började i november) men jag är seg och envis, så det här kommer jag att fixa. Nu är det "bara" 22 kg kvar:):).

Vår sekundära barnlöshet
Fick reda på att makens syster väntar barn tillsammans med sin man, känner att det tog hårt på mig men har inte insett det förrän idag. Men det löser sig nog, det måste det göra eftersom jag inte har något recept på hur man "fixar" barn på ett lätt sätt. Bara för att vissa har så jä-la lätt att få barn så måste jag kunna leva mitt liv vidare utan bitterhet. Om inte för min skull, så för vår älskade dotters skull och för mitt och makens förhållande.
Jag i påskas, på syrrans landställe.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med vikten, hag är grymt imponerad av dig!

    Jobbigt med makens syster, men som du säger så är det nog bra att du försöker fortsätta leva ditt liv fast det är riktigt tungt.
    Ni kommer att få ett syskon till eran dotter!

    SvaraRadera
  2. Har du laddat hem någon app för att blogg? Annars är det ett tips. Finns några stycken att välja på. Jag använder en gratisvariant.

    SvaraRadera