torsdag 22 juli 2010

Torsdag

Vet inte vad som har hänt men jag går ner i vikt för varje dag -helt otroligt:). Det är med en stor lättnad som mitt BMI har gått under 30 vilket innebär att jag går ifrån fetma till övervikt. Som jag skrivit tidigare har jag själv svårt att se att jag har fetma, men enligt BMI så är det så....kanske en förnekelse:).

Tack Sara för ditt inlägg, du har helt rätt...det är ingen mening att deppa ihop. Jag ger mig denna vecka ut, där jag får vara ledsen, sörja, vara arg och bara tycka jävligt synd om mig själv. Sen ska jag rycka upp mig ur dvalan, se det ljusa och positiva, och glädjas över det jag har.

Måste bara skriva en till rolig sak....fick reda på mitt betyg idag på min kurs "Det professionella samtalet"...fick B och det är så himla roligt och jag är riktigt stolt.

Ska ni ha någon kräftskiva iår? Det planerar vi för...alltid roligt med fest:)

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt betyg, bra jobbat!

    Åh så gott med kräftor, måste nog styra upp en kräftskiva med kompisarna :-)

    SvaraRadera