onsdag 25 augusti 2010

Onsdag -dag 3

Gårkvällen gick jättebra, var iväg till svärföräldrarna på middag. Jag satt pch surpla soppa medan de andra åt köttgryta - deras mat lukta grymt gott. Mådde bra jämfört med idag då det är lite tufft. Har huvudvärk och är yrslig, det kan även bero på att jag har en del att stå i inför flytten på lördag.

Vet ni vad som kommit hem till mig? Min efterlängtade bibel..... Jag ska till Ikea imorgon -undra om jag bli själv :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja äntligen har nya Ikea-katalogen kommit!

    SvaraRadera
  2. Åh, har den kommit nu?! visst fasen, har inte hämtat in posten idag. Skynda skynda!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag längtar tills vi ska få frossa på Ikea när vi har flyttat:o)) Eller föresten, jag kommer frossa. Magnus ser det mest som ett nödvändigt ont;o)

    KRAM!

    SvaraRadera