tisdag 24 augusti 2010

Tisdag - dag 2

Gårdagskvällen var hemsk med både yrsel och huvudvärk....pratade med grannfrun som kände likadant. Men vågen visade på 89.0 kg, vilket är -1.4 kg på ett dygn, men räknar inte det som viktnedgång då det bara är vätska än så länge.

Så skönt att ha grannfrun att prata med som sitter i samma situation.... Ungefär som med "syskonlösheten" eller vad man nu kan kalla det.

Men jag kommer klara det här galant....för visst hjälper positiva tankar och känslor!

Just nu håller jag på att få ordning på alla papper inom vår styrelse..har ju nyss blivit kassör i området och vill få ordning på allt. Försöker samtidigt få styr på hungerkänslorna..lunch om 20 min:)

Just nu:



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Alltid skönt med någon i samma sits och självklart bra med positiva känslor. Tänk Spanien när det blir tufft! :-)

    SvaraRadera
  2. Sänder kämpar-styrka till dig!
    Jag har själv just klivit av posten kassör i vårt område. När jag tog över hade det varit katastof i 7 år, det visste jag inte om... Rensa, reda ut, göra om , göra rätt, betala skatter för flera år bakåt (TACK SKATTEVERKET FÖR ALL HJÄLP) mm mm mm mm PHU! Är klar med allt, och har nu lämnat över till en bokföringsfirma som berömde mitt arbete :-)

    Jag är så nervös inför morgondagen. Vill bara gå och sova nu och hoppas morogndagen går bra, fort och smärtfritt ...he he, önska gpr ju!

    Kram Ninna

    SvaraRadera