fredag 24 september 2010

Fredag -tentadags

Om 15 min gäller det. Just nu sitter jag i korridoren och finslipar lite på kunskaperna.

Precis utanför tentasalen just nu.


-Bloggat ifrån min Iphone.

UPPDATERING: Tentan gick enligt mig själv bra, svarade hyffsat rätt enligt mig själv på tentafrågorna. Men har varit med om denna känsla tidigare och fått göra omtenta, så jag tar inte ut något i förskott. Så nu får jag helt enkelt vänta 20 arbetsdagar innan jag får reda på resultatet. Men ska försöka ta med mig att det gick bra och att jag blir godkänd:)

Jag förstår verkligen inte varför man utsätter sig för denna tentaångest gång på gång, att man liksom inte ger upp. Det måste ju bara vara en jä-la motivation som driver en och lite jä-la anamma:)

1 kommentar:

  1. Hoppas du fixade den :)

    Jag har alltid haft en enorm ångest inför varje tenta, oavsett hur väl förberedd jag varit. Ska upp i skolbänken igen nästa år ser det ut som, så då är det väl dags att andas ångest igen ;)

    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera