torsdag 23 september 2010

Torsdag

Tack för alla era kommentarer, har dessutom fått en bloggaward som jag återkommer till i helgen, TACK!

Jag mår nu mycket bättre, lättare både i kropp och sinne. Jag har mina misstankar om varför jag periodvis så fruktansvärt dåligt, men återkommer när jag varit hos min gynläkare.

Mina dagar har bestått av tentaplugg 12 tim om dygnet, så det känns verkligen att jag lever. Dock blir jag inte vid tentaveckorna disciplinerad när det gäller maten, målet är nu att stå stilla på vågen och hitta balansen.

Förutom tentan har jag klämt in en promenad varje dag för att rensa huvudet från allt plugg.





-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. duktiga du, jag håller tummar och tår för dig och allt vad du går igenom. själv tampas jag med ond mun fylld med blåsor. längtar till träning.
    kramar i massor till dig
    angel19

    SvaraRadera