fredag 10 september 2010

Kvällens mat


Provade att äta 103g protein till middag i form av äggröra(utan fett). Men fick lite panik över att jag gått ur min "ketoförbränning" eller vad det heter. Så nu kommer den effektiva viktminskningen avta.

Ska börja introducera lite mat, mest för att magen börjar balla ur, munnen är torr som sandpapper och det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker. Sen har jag fått självsprickor på händerna vilket jag aldrig haft tidigare och igår upptäckte jag blod på toan och det var inte mensen som kom. Så jag förstår att min kropp inte riktigt vill det här längre.

Men jag är jättenöjd med min prestation, är lite imponerad att jag klarade 3 veckor. Målet är nu att planera för en upptrappning, sen planera för att hålla vikten en period, komma igång med träningen och hämta nya krafter till att äta lite färre kalorier så jag fortsätter ner i vikt.

TACK för alla peppande kommentarer och min man som alltid tror på mig och hejar på vid sidan av.

103g äggröra till middag


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar