fredag 10 september 2010

Nneeeeejjjj

Va fan, min resväska är borta. Upptäckte det när jag klivit av tåget och väntar på bussen. Halva mitt liv befann sig i den :(, allt ifrån mobilladdare, favoritkläder och skor, höstjacka etc. Stod evigheter i telekö till SJ, men blev ändå uppmanad att inte göra nåt förrän på måndag kl 12.00 då jag kan ringa hittegods i Sthlm.

Räkna ut att sakerna är värda ca 8 000kr, det är inte klokt vad man bär med sig.

Som tur är så är jag så klok att det här inte kommer förstöra min efterlängtade helg med mina älskade. Försöker även intala mig själv att det är bara av materiella ting som går att ersätta.

Min älskade karbinväska är borta.


-Bloggat ifrån min Iphone.

3 kommentarer:

  1. Nej, vad tråkigt! Hoppas du får tillbaka dina saker.

    SvaraRadera
  2. Usch så tråkigt, hoppas att du får igen alla dina saker.

    SvaraRadera
  3. Grattis till delmålet!! :)

    Men vad hemskt att tappa sina saker, uscha! Hoppas du får tillbaka dom.

    SvaraRadera