torsdag 11 november 2010

Ledsen

Ställer mig återigen frågan: VARFÖR ÄR DET SÅ ORÄTTVIST!! Jag är så ledsen för din skull Joanna. Som nu efter ditt 8:e IVF genomgår ditt 3:e missfall.


Det underlättar och sätter min tentaångest i en helt annan dimension.
Kan heller inte undvika att tänka tillbaka på de fyra små liven som vi mist, som valde att inte stanna kvar hos oss. Och jag kan inte nog tänka på vilket mirakel vår lilla skrutta är.




Lilla vän
Så underligt
Att man kan älska någon som inte finns
Någon som kanske aldrig kommer att finnas
Att kunna sakna någon så mycket som man aldrig sett
Som man kanske aldrig kommer att få se
Någon man aldrig rört
Som man kanske aldrig kommer att få röra
Du finns inte
Jag känner dig inte
Ändå känner jag dig så väl
Inombords Älskar dig så hett
Saknar dig så mycket

Lilla vän
Jag längtar efter dig
Och önskar med hela mitt hjärta
Att du längtar och vill komma till mig

3 kommentarer:

  1. jävla röv är var det är! (ursäkta franskan)

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för ditt fina inlägg. Det värmer i mitt hjärta att ha så många som bryr sig.

    KRAM

    SvaraRadera