måndag 6 december 2010

Måndag

Tack för era tips i mitt tidigare inlägg!


Jag och maken hade igår en bra dialog och vi båda kände att det blev kommer nog fungera -jag måste bara lära mig att släppa taget om skolan litegrann. Grejjen är just det att jag har väl prioriterat skolan före familjen, vilket i efterhand känns helt skruvat. Det är ständigt en balansgång och jag får helt enkelt jobba med den dessa 6 månader som är kvar.

Blev också så himla glad....JAG HAR VUNNIT för första gången på jag vet inte hur länge. Tack snälla Tess med bloggen "My lovely chaos"......jag återkommer till dig efter helgen när jag haft min tenta.


Ops, testade min svindyra täckbrallor och jackor. Fasiken -blir liksom så svart på vitt att jag väger något mer än får 3 år sedan när dessa inhandlades:).
Men jag ska i dessa i mars när vi ska till Åre, det är 2.5 månad dit så det borde jag fixa!



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar