onsdag 15 december 2010

Förvirrad själ


Fick ett inlägg av en H om att det är så förvirrande att läsa bloggen min för att jag ligger alltid en dag före.

Hon eller han har ju totalt rätt -det är SÅ många gånger som jag skriver fel dag. Jag skulle själv bli smått förrvirrad.

Kanske en undermedvetenhet att jag hela tiden vill ligga ett steg före allt händer. Tyvärr en stor brist jag har som gör det svårt att leva här och nu. Men försöker jobba på det:).

Så jag ska se till att skärpa mig, men jag lovar inga mirakel....

Inatt ska jag sova i gästrummet medan maken får en hostig unge bredvid sig. Min förkylning blir bara värre och värre så jag har laddat sängbordet.


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Jag började tro att jag var tokig*skrattar* Tur att det bara var du som var förvirrad.
    Jag har inte heller koll på veckordagar alltid, men onsdagar brukar jag ha koll på, ända dagen jag är ledig varje vecka. Därför blev jag lite rädd när du skrev torsdag, trodde jag hade missat att gå till jobbet...*s*

    Krya på dig

    SvaraRadera