onsdag 12 januari 2011

Award

Jag har vått en Award av både Jenny och AnnaCecilia. Blev jätteglad, så TACK så mycket!! Uppdraget med den här awarden är att svara på några frågor och sedan skicka den vidare till 7 andra bloggare.

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"...t ex vilka olika konkreta situationer upplevs som stressande inom...."

Vad var det senaste du såg på tv?
Barnprogram

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv-ljud från barnprogram

När vad du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår när jag gick från bilen in i huset, kom ifrån Zumban.

Vad har du på dig?
Mina fårskinsstofflor, strumpor, ljusblå mysbyxor, vid långarmad tröja, en brun huvtröja och brun halsduk med fransar.

Vilken var den senaste filmen du såg?
SALT med Angelina Jolin

Skulle du överväga att flytta utomlands?
NEJ


Jag skickar awarden vidare till nedanstående bloggar (utan inbördes ordning):
Vill egentligen skicka till många fler, men håller mig till reglerna:(

Joanna med bloggen Plusresan
Sara med bloggen Lilla underbarn
Jenny_Maria med bloggen Längtan efter sammanhang
Åsa med bloggen Varje hjärta har en hemlighet
Tess med bloggen My lovely chaos
Anna med bloggen Min längtan efter dig
J med bloggen IVF karusellen

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden, men du har råkat att skriva fel, det står Sara med bloggen Amo Ergo Sum ;-)

    SvaraRadera
  2. Ops! Skulle nog haft med Sara med Amor Ergo Sum också.....men då blir det ju åtta. Måste ha vart snurrig när jag gjorde denna!

    SvaraRadera