onsdag 12 januari 2011

Bloggträff 21 augusti 2010

Det är snart 4.5 månad sedan som vi var några bloggare som träffades i Stockholm, det var en grym upplevelse som jag hoppas fler kan uppleva på nästa bloggträff. Det var häftigt hur man fick träffa personerna bakom bloggarna och alla var helt suveräna!

Längtar verkligen till en till!


Snacket på bloggträffen gick om man skulle ha en längre ner i Sverige. Jag skulle kunna vara med och arrangera men behöver några som bor "där nere" för att hitta ett bra ställe att vara på och ev. sova över på. Om det är några som är intresserade så kan man väl börja "dra igång snacket", så får vi se när det blir av!

Vi träffades först på ett cafè, smått nervöst var det innan.
På bilden (Jenny och J)
Här var vi en stund på Joannas hotellrumm innan det var dags att bege sig till mitt favvohak Fridays (på bilden Sara & Åsa).

På fridays: Åsa med make, Jenny, Maria, Sara, Joanna & Jannica.

På ett uteställe senare på kvällen!


2 kommentarer:

  1. Hihi, vad komiskt. jag satt precis och tänkte på att en ny bloggträff borde ordnas snart.
    Jag tänker ofta tillbaka på träffen och det var verkligen såååå jädrans kul!

    Jag kan absolut vara med och ordna om vi vill vara mer söderut.
    Bor ju inte jättelångt från Göteborg, och det är kanske där vi får fokusera nästa träff, eller vad tycker du?
    Själv är jag givetvis flyttbar..

    KRAM

    SvaraRadera
  2. längtar som fasiken jag också! Är gärna med igen och ordnar något! Minns knappt vad vi snackade om vart nästa träff skulle te sig, vi får slåss om saken ;)

    Tack för awarden sötnos! Skall besvara den! ♥

    SvaraRadera