lördag 22 januari 2011

Lördag Dag 20 av 90

Dagens sysslor: rensat, rensat och städat. Snicksnackat med pappa om Åre resan i mars.

Ikväll: Haft svärmor på middag (kyckling i ugn med fyllning, råstekt potatis och avocadoröra (till mig=tomatsoppa)). Efterrätt bakade jag kladdkaka.

Nu: hörde att maken nattat klart skruttis så jag ska väl glida ner för trappan och studsa ner i soffan och inta dagens sista shake. Vara lite man och fru.

Imorgon: åka skridskor, måla moln på en vägg i Skruttans rum och fortsätta rensa bland alla papper och sedan förbereda mig för skolstarten på måndag.

Här, på väggen (som man inte ser på kortet) ovanför princesshuset ska det målas moln (hur jag nu ska göra det, kanske ni får se när det är klart:)).


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det gick bra att måla molnen, skulle vara roligt att få se hur det blev sen.

    Jag tycker att du gör det så himla bra som lagar en massa mat som du sen inte äter. Jag skulle aldrig klarar av det.

    SvaraRadera