lördag 15 januari 2011

Lördagkväll

Så skönt med rensat och städat hus. Många tända ljus och Avatar på tv'n. Tyvärr är jag en rastlös själ som gör att det ska mycket till för att jag ser klart en hel film. Även ikväll smet jag iväg. Så nu har jag legat i sängen och kollat nya bloggar och fann en helt i min smak -alltid lika roligt!!

Ligger på spikmattan och försöker landa i nuet, få lite här & nu känsla. Är så dålig på det, ska jobba aktivt med det.

Två av alla tända ljus ikväll:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Hej Lila!
    Jag är så glad att du hittade in till mig =)! Tack för din kommentar, den fick mig att le på morgonkvisten =)!

    Grattis till beslutet att gå med i Itrim, det är verkligen det bästa jag gjort på länge. Vet inte hur mkt du hann läsa, men jag har tappat 18 kg , sammanlagt [har stått still sedan i julas, hehe].

    I början [de första 3 veckorna] tränade jag 3 ggr i veckan,just för att man var så orkeslös...
    När jag började på v 4 , har jag för mig, började jag gå powerwalks, sen "avancerade" jag de, genom att börja springa. Så jag har rört på mig kontinuerligt. Självklart har jag missat någon träning här eller där, men det har inte gjort så mycket.
    Idag är jag lyckligt lottad, som fick en crosstrainer i julklapp, och den är suverän.

    Vad spännande med IVF. Hoppas ni kan köra igång i april. Man behöver en paus för at hitta styrkan igen. Vi har haft en paus på 9 månader nu... De är dags om en månad och jag är skitnervös.

    Ha en bra dag och kom gärna in igen =)!
    Kram

    SvaraRadera