måndag 17 januari 2011

Söndag -Dag 14 av 90

Nu har det gått två veckor då jag endast äter 600 kcal per dag, tiden går otroligt fort. Om en vecka går vi upp till 800 kcal per dag och äter så i 9 veckor.

Jag har nedräkning med favvoserien Solsidan vid min sida, jag tänker såhär: Solsidan började idag och ska håller på 10 söndagar framöver. Jag har idag 10 veckor kvar, så när Solsidan slutar så ska jag börja äta riktig mat (handfast minus) och vi ska även börja med vår femte IVF efter 1.5 års uppehåll. Oh, så nervös jag blev nu. Tänk att jag troligen då har gått ner ytterligare ca 15 kg till, vilket borde innebära att min totala biktnedgång då är ca 30 kg -shit pommesfrittes! Även att efter så lång tid hoppa på IVF tåget.......har ju varit rätt skönt att skjutit upp det, för så länge IVF försöken ligger där och väntar så finns det hopp. Så fort dem är förbrukade med negativa resultat så har det där hoppet drastiskt minskat.

Nu till nåt helt annat. Köpte en klänning i somras på rean från VILA, har använt den som nattlinne pga materialet är av sådan art att precis alla veck och bilringar syns i den. Av någon anledning så har jag glömt bort den, tills idag då den kom fram vid vår storstädning.

Kanske den får bli en sommarklänning ändå, har aldrig vågat tänka tanken.







-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är så himla duktig med viktminskningen. Den där klänningen kommer att bli perfekt i sommar!

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar dig så som du kämpar för att gå ner i vikt!! Heja heja!

    SvaraRadera