måndag 17 januari 2011

Måndag Dag 15 av 90

Vilken seg dag idag. Usch, fy och blä! Trodde det skulle bli bättre efter träningen idag, men icke sa nicke. Har två till shake jag ska klämma i mig idag, hur det nu ska gå? Nä, vad negativ jag är och känner mig.

Nu kommer maken och verkar landa i soffan han oxå, kanske det är något på tv'n som kan pigga upp mig.

Vi har bestämt oss. Känns som om det är dags att köra igång med IVF igen, vi kan inte förhala det längre. Vårt muntliga avtal är att senast september köra igång med dem försök vi redan har betalat för på vår klinik. I april bär det av, har googlat lite ikväll. Ringer kliniken imorgon, sen ska vi inte prata ihjäl oss om det här utan tar det när det är dags. Jag kommer ha min blogg som en ventil, vill inte förpesta förhållandet så som det blev för 7-9 år sen innan dottern kom till.

Egentligen skulle vi vara igång nu i januari, men eftersom jag blir bjuden av bästa föräldrarna tillsammans med syrrorna till Egypten i november så vågar vi inte chansa att göra ett nu om det skulle lyckas (skulle Isådantfall få flygförbud pga graviditeten).

Sen så vill jag gå ner mer i vikt, så jag kommer precis ha avslutat min lågkalori diet på Itrim och äta vanlig mat i två veckor innan det är sprutdags. Sen lite akupunktur på det.

Det kommer nog bli kanoners:)

Julen är utstädad, men dessa får hänga kvar ett tag till.





-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar