onsdag 2 mars 2011

2:a akupunktur besöket

Var hos min "kinadam" igår för andra gången -var inte lika skönt som sist. Kanske det berodde på att det var praktikanter som fick sätta en del av nålarna. Jag är som en del av er vet nålrädd, dock är det aldrig några problem när min kinadam sätter nålarna för hon kan verkligen sin sak. Men när lite mer oerfarna travlande händer ska sätta så spänner jag mig iförväg och det blir inte skönt -fast det gick:)
Hörde av tjejen som låg bredvid mig att hon hade ett barn som var några år (som kom till på första försöket) och nu hade de genomgått fyra misslyckade FET. Hon var där för första gången, en väninna till henne hade rekomenderat att gå dit. Väninnan hade kämpat flera år men efter akupunktur (om man nu kan med säkerhet veta det) lyckats bli gravid och hade i veckan fött en pojke.
För att spä på positivteten fick jag också med mig lite fler örter, samt en ny sort (bidrottninghonung...?!). De är tydligen svindyra men en tjej som tagit dessa samt gått på akupunktur hade blivit gravid och lämnade tillbaka den burk hon hade köpt, så jag fick 15 st gratis då de tydligen ska göra mirakel för äggen.
Jag älskar verkligen sådana här solskenshistorier, att folk som kämpar och kämpar helt plötsligt får sitt lilla underverk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar