onsdag 27 april 2011

Kabom!!

Idag vid lunch var det som om en bomb slog ned. Brösten ömmar och magen känns spänd. Försökte träna i eftermiddags, men det gick allt ifrån bra. Humöret åker upp och ned. Usch, vill inte alls vara med längre.....kan inte detta bara vara över:(. Jag undrar gång på gång varför vi utsätter oss för det här. Så fort man glömmer hur det här tar på både psyket och kropp. Trodde jag skulle slippa det jobbiga den här gången, för allt har känts så bra. Fram till i dag. Imorgon blir det en lugn dag utan hopp och tunga lyft....är rädd att alla ägg ska ramla ut nu när jag har tagit ägglossningssprutan:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Ja,det kommer som ett brev...helt oväntat!!
    Jag vet hur du känner , då jag själv tagit nässprayen och mådde sådär (milt sagt)...

    Åh, söta du, dina fina ägg kommer att finnas där imorgon. De går ingenstans.
    Skönt att du får vila idag.

    Ha en fin dag.
    Kramen/
    Luiza

    SvaraRadera