tisdag 17 maj 2011

Bloggpaus....

Jag kommer att ta en bloggpaus i några veckor, med undantag av rapportering om hur det gick på bloggträffen i Stockholm som vi ska ha nu på lördag (21/5 2011).



Är irriterad på mig själv för att jag inte har varit inne och kommenterat hos er, men jag har varit så fruktansvärt dålig av progresteronet och nu tänkte jag hålla mig borta från de flesta IVF bloggar. Jag vill just nu leva ett liv med min familj där jag inte blir påmind om denna jobbiga behandling som vi genomgått precis -för det är avgrunden jag inte önskar någon av mina värsta fiender.


Jag har kommit fram till att jag egentligen inte har "panik" över att hur vi ska få ett syskon till vårt barn, för det löser sig alltid på ett eller annat sätt. Men jag mår så fruktansvärt dåligt under behandlingen, all väntan och ovisshet gör mig crazy!!


Min energi kommer att läggas på familj, bli klar med mina studier till sommaren, träna, träffa vänner och äta bra så jag kommer ner mer i vikt.


Jag kommer däremot vara mer aktiv på min andra blogg, så vill ni hänga med dit kan ni lämna en kommentar eller maila mig på: lilasblogg@yahoo.se

3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig och familjen!

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att du har så mycket annat att fokusera på än IVF... Hoppas du fick sluta med progesteronet, jag vet precis hur jobbiga de jävlarna är...Man mår verkligen allt annat än bra...

    Ta hand om er nu, så ses vi på lördag.
    Kramar i massor.
    L.T

    SvaraRadera
  3. Stor kram vännen. Om några dagar ses vi och då kan jag krama dig på riktigt!

    SvaraRadera