onsdag 8 juni 2011

IVF 6

Kliniken ringde igår, ny medicin är utskriven. Det blir Menopur denna gång också, men en högre dos. Istället för 250IE blir det 300IE. Känns ok!

Eftersom jag är osäker på när vi skulle göra nästa IVF så bestämde vi start vid min mensstart runt den 13 augusti, med ägguttag runt den 25 augusti. Om vi vill avvakta så ringer vi bara och skjuter fram allt.

Känns ok det också, nu vill jag bara få detta gjort känns det som. Jag känner mig klar med IVF och alla dessa biverkningar, om vi tittar på oddsen så känns dem inte så bra. Utav 5 IVF har vi enbart fått tillbaka 1 befruktat ägg vid ett enda tillfälle. Men vi kör på med dessa två vi har kvar sedan är det dags att gå vidare i planeringen. Jag är inte redo att "ge upp" och jag ber på mina bara knän att inte maken heller är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar