måndag 12 september 2011

Diabetes 2

Jag är rädd. Jag var hos läkaren idag, tyvärr såg hon att jag hade tecken på Diabetes 2. Hon sa att det inte alls är säkert men ville dubbelkolla detta för att kunna utesluta att jag har det.

Eftersom jag även har varit så trött så ska jag kolla min sköldkörtel.

Så i veckan ska jag ta blodprov för att kolla mitt långtidsocker och så var det något mer. Jag hoppas att allt ser bra ut på proverna. Ett sådant här besked skakar om en rejält. Så ni förstår säkert vem som kommer utesluta socker så gott det går kosten nu.

-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Hoppas proverna ser bra ut. Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen fara, att utesluta kolhydrater kommer garanterat att få dig att må bättre än någonsin, så se det istället som en belöning. :-)

    SvaraRadera