fredag 25 november 2011

Postafen

Idag pratade jag med kliniken. De sa att jag skulle prova med postafen. Läste på FASS att inga fosterskador har påvisats i samband med intag av läkemedlet. Men blir nojjig ändå -när man kommit såhär långt vill man ju inte skada det lilla som ev. finns där inne.

Överväger ändå att ta en tablett ikväll, vad jag förstår så håller de i sig 12 Tim, det blir väl att man tar dem morgon och kväll.

Har fått sådan huvudvärk, tror det beror på vätskebrist då jag kom på att jag inte har druckit på fler dagar. Eftersom jag både kräks och har periodvis diarré så kommer den vätska jag får av maten troligen upp/ut. Om jag ska fortsätta vara äcklig i språket så tycker jag att det är så fascinerande hur man kan gå från stenhård till jättelös i magen, så hoppar det fram och tillbaka. Finns liksom inte något normalt mellanläge. Jag antar att det återigen har med alla hormoner att göra.

Imorgon tänkte jag lista mina symtom jag har haft senaste tiden. Nu ska jag fokusera på att behålla min tacos i magen. Ha en skön kväll!

Tack för era kommentarer och sms!!!! Jag blir så himla glad och rörd!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar