lördag 26 november 2011

V. 7+3

Jag tog postafen igår, det var himlen. Kände mig som en helt ny människa. Så skönt att slippa illamåendet. Efter 14 timmars sömn i natt vaknade jag och efter ca 1-2 timmar vaken tid tog jag ny tablett. Men den verkar inte ge samma effekt:(. Hoppas, hoppas det kan ge med sig till kvällen.

Tabletten måste verkligen göra en jättetrött då jag förutom nattens maratonsömn så sov jag ytterligare ca 2-3 timmar idag. Jag brukar sova mycket men det här är lite överdrivet.

Hade så gärna velat få upp adventsstjärnorna men jag fixar det inte. Maken har varit helt underbart som städar och fixar här hemma, nu är han även iväg och handlar till oss här hemma.

Min lista med symtom kommer kanske senare. Ska försöka få i mig fruktsoppa nu. Kram till er alla!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar