tisdag 29 november 2011

Sea band

Jag sitter hos frisören med skruttis som klipper sig.

Var på apoteket och köpte Sea band för illamåendet idag. Kände skillnad efter bara några minuter -helt underbart. Hoppas dessa har samma effekt även imorgon, morgonen därpå osv. Kanske jag kan få en dräglig vardag och fungera på jobbet. Postafen fungerar inte så bra, illamåendet blir bättre men jag blir totalt däckad av dem.

Jag är rädd och vågar inte helt släppa in glädjen efter vårt ultraljud idag. Det är så fantastiskt på alla sätt och vis. Kanske jag skriker ut min glädje imorgon:)

Vi planerar att berätta för skruttis att hon ska bli storasyster på nyårsafton. Den 28:e december har vi passerat v. 12 och det känns lite säkrare. Hon vet redan att mamma och pappa har svårigheter att få barn, men vi tror hon kommer bli riktigt glad och stolt.

Går inte utan dessa nu:)



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar