måndag 28 november 2011

Vecka 7+5

Kom inte iväg till jobbet idag, så efter samtal till chefen jobbar jag hemifrån. Det fungerar mycket bättre då jag har närhet till toan och kan se grön ut i ansiktet utan att få frågor om hur jag mår.

I helgen blev inte mycket gjort. Vi ställde in brunchen med bästa kompisen som inte verkar må mycket bättre än mig (gravid v 5+ 3 efter en insättning). Jag sov mig igenom helgen känns det som. Igår tog jag ingen postafen då den får mig helt däckad. Jag valde att inte ta den idag heller då jag inte skulle kunna jobba då. Men jag tycker ändå att illamåendet är hanterligt.

Ledsen är jag dock då inga adventspynt kom upp i fönstrens igår och jag som längtat efter detta sen midsommar. Julen är min absoluta favorit!

I morse hade jag väldigt mycket molande värk i magen, sådär på gränsen att det ska kännas okej. Kändes precis som rejäl mensvärk som sträcker sig igenom till ländryggen. Det kom och gick 1-2 timmar. Jag önskade för allt i världen att jag inte börjat blöda. Än då länge har jag inte det *peppar, peppar, ta i träd*.

Nu är det inte långt kvar till vi får veta hur det står till där inne!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar