fredag 16 december 2011

Vecka 10+2

Nu är blodprov lämnat, FEM hela rör är fulla med mitt blod. Eftersom jag har blodfobi fick jag ligga ner på britsen, och det var tur.

Så nu sitter jag vägg i vägg där jag lämnade blodproven. Ska sitta och jobba på en vårdcentral idag men uppkopplingen strular så jag sitter och väntar på att support ska ordna till allt. Jag ha-ar att vara ineffektiv. Jag blir stressad och det gör illamåendet ännu värre. Nu är klockan nio och läkarna börjar snart knacka på dörren och jag har ingen dator, det är fint det. Vilken otrolig nytta jag gör -not!

Nä, nu ska jag göra lite avslappningsövningar. Jag behöver öva på att leva i nuet och inte stressa för sådant jag inte kan påverka.

Ett av alla paprena jag lämnade till den underbart duktiga sjuksköterska som stack mig idag:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar