måndag 23 januari 2012

Lista

Har fått en lista från Luiza som jag tänkte fylla i, lite sent men har inte riktigt varit på topp de senaste dagarna.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var lyckligt gift (är faktiskt ff, men allt är inte lika lätt nu:)) sedan 5 månader och om 3 månader skulle vi åka på vår bröllopsresa till Brasilien. Vi hade precis fått vårt första missfall och skulle påbörja vår första IVF försök, så från att varit rätt deppig med att det inte hade blivit några barn så var vi hoppfulla då vi skulle påbörja behandling.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag hade precis skrivit in mig på Itrim med ett gäng kompisar, och hunnit säkert gått ner 8 kg. Träningen var regelbunden och jag pluggade sista terminen på Beteendevetare programmet.


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Glass, choklad, nybakta bullar, semla och GLASS (igen).

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Eehhhh, inga.....

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
* Resa.
* Ge bort upplevelser till nära och kära
* Plugga.
* Köpa massa bebis saker.
* Köpa jeep.



6) FEM DÅLIGA VANOR:
* Optimist men börjar bli realist.
* Tänker för mycket på det förflutna än framåt och vad det kan ge.
* Planerar mer än jag klarar att göra.
* Har blivit enormt svartsjuk under graviditeten.
* Stänger in mig än delar med mig med mina tankar och känslor -flyr.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
* Vara med familjen och mysa.
* Handla saker till hem och mig/skruttis.
* Bo på hotell.
* Blogga/leta informatiom.
* Lata mig (just nu)....annars träna (typ dansa).



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
*Kexfodral.
* Brasiliansk mini bikini.
* Skinnkläder.
*
*


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
*Min nya systemkamera
*Min iphone
*Vår nya dator
*Symaskinen....(har inte haft så mycket inspiration på sistone)
*Trädgårdsredskapen


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN (Utan inbördes ordning och om de orkar och har tid, som ni säkert själva upplever ibland så vill man ju ge till fler och en del har jag inte gett som jag vet nyligen har fått.)

*Ninna
JennyMaria

*Ett vanligt liv

*Sara

*Maria

*Vår resa med IVF som sällskap 

*Ladybond

*Lise-Marie

*Sara

*Tea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar