tisdag 3 januari 2012

Vecka 12+6 och bio

Andra jobbdagen idag och det gick nätt och jämt att jobba. Låg i vilrummet några omgångar och satt i samtalsrum och bara andades. Väl hemma tog jag ett bad för att komma i fas och tråkigt nog ligger jag i sängen redan nu. Men jag gläds ändå någonstans över det liv som ställer till det och att magen växer sig större och större.

Längtar så mycket till imorgon då det blir bio med Luiza (www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com) och Malin (www.resantilldetperfekta.blogspot.com). Så skönt att få skratta och slippa att tänka på alla krämpor man har.

I morse hade jag gråtorgie i bilen. Min bästis Malin (med bloggen ovan) blev gravid en kort period efter vi plussade i oktober, dock fick de sitt fjärde missfall. Jag har varit så uppe i min oro inför fosterdiagnostiken och när den börjar släppa börjar verkligheten komma ikapp mig. Jag är så ofantligt ledsen för att vi inte kunde få uppleva det här ihop. Det gör så ont i mig och stundvis blir jag riktigt arg för orättvisan som finns!

Titta vad jag hittade igår på jobbet i skrivbordslådan...mina Sea-band som försvann tidigare:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar