måndag 6 februari 2012

V. 17+5

Ligger återigen i sängen. Orkar inte ta mig för saker. Skruttis är sjuk idag, men sköter sig själv för det mesta. Just nu hör jag henne från sitt rum och hon är väldigt inne i en rollek. I allrummet (se kortet) har hon dessutom gjort bio till sina gossedjur som hon älskar högt och alla har dem olika namn.

Jag har redan fått problem med att ligga på rygg...vilket är favoritställningen när jag håller på med min Iphone. Så nu får jag ligga på sidorna, annars känns det som att allt blod pulserar i hjärnan och det dunkar i hela kroppen....känns även som det blir tyngre att andas. Men jag lyssnar på vad kroppen vill och jag hör som den "säger".

Det syns inte så tydligt men hon har hela soffan och bordet full av sina små djur:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar