fredag 13 april 2012

Tapeter och beslutsångest

Jag har länge funderat och velat tapetsera en fondvägg i den lilles rum, men har inte orkat tänka och planera. Men det börjar komma smått nu och jag tycker ju att PIP Studios tapeter är grymt fina. Nu har jag iallafall lånat hem ett prov, men bara på ena (Pip Birds in Paradise). Den passade bra till den färg vi har idag. Men så hittade jag den andra kandidaten (Pip Early Bird) på nätet, men har inget prov hemma. Jag tycker den nästan är sötare och skulle passa bättre in i barnrummet, men vet inte hur det ser ut till den färg vi har på resterande väggar.

Världsproblem, jag vet. Men något jag vill komma fram till.
Antingen får jag kolla om färgaffären har möjlighet att ta hem prov eller så får jag beställa på nätet. Eftersom rullarna kostar 630-749kr/styck så vill jag ju inte bara chansa.  

Pip Birds in Paradise


 Pip Early Bird

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar