måndag 14 maj 2012

Gravid foto

Har fått se några av bilderna som Lisa-Marie tog. Hennes hemsida hittar ni här. Jag kan varmt rekommendera henne, hon var/är en grymt bra fotograf!

Jag valde att lägga ut en lite mer anonym bild eftersom jag vill ha det så på bloggen (än så länge).


Gårdagens fotografering:


Jag har inte brytt mig om vikten tidigare, eftersom jag vet att det beror på skatten i magen. Men det är svårt att helt undvika när man få se sig själv på bild, verkligheten kommer ikapp en när man tidigare har kämpat länge för att gå ner i vikt. Efter jag såg ett helkort på mig så sprang jag till vågen...japp, har kommit på tresiffrigt. Väger nu 100.4 kg, blev lite deppig men känner samtidigt inte världens panik då jag vet att mycket av dem kommer försvinna efter förlossningen (hoppas jag). Eller, inte allt men en del till att börja och sedan handlar det om vad man stoppar i sig och vad man gör av med. En rätt enkel ekvation som kan vara svår att få till i livet:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar