torsdag 31 maj 2012

På väg hem...

....från mitt besök. Oj, så mycket information och så bra och trygg hon kändes. En kvinna i medelåldern, fräsch med väldigt fin (vit) inredning. Litet rum med högt i tak. Ett ställe med värme och harmoni.

Jag var lite nervös innan, tänk om det skulle kännas konstigt. Men så fort jag klev in och satt mig i en vit något oskön fåtölj så försvann jag in i samtalet, timmen gick fort och jag kände inte min kropp.

Jag ska skriva mer sen om vad vi pratade om. I stort var det om min personlighet, en förklaring till min svårighet att i början ta mig till skruttan, min uppväxts påverkan på mig (läs min mammas påverkan), mina tidigare liv. Förhållandet med älskling och på slutet av samtalet när tiden var över pratade vi kort om relationen till min far och skruttis.

Vi bokade in en ny tid i oktober, men med inriktning energimedicin. För att få bort de "dåliga" energier jag inte rår på, sådana som gör att jag inte kommer vidare.

Ett mäktigt samtal och en ökad förståelse till varför jag är den jag är. Efter besöket lyxade jag till det med lunch på T.G.I Fridays....där vi åt middag på första bloggträffen i Sthlm. Sedan köpte jag presentpapper på Lagerhaus och nu sitter jag på tåget hem. För en gång skull känner jag mig lugn och harmonisk. En känsla jag vill ha hela livet och som jag kommet kunna uppleva mer av när mina "dåliga" energier inte ligger i vägen.

Lunchen:



Jag:



Vill ha:



Mina inköp från Lagerhaus:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar